Pretraži ovaj blog

srijeda, 27. kolovoza 2014.

Somovi u poslu

Sjetih se čišćenja ureda u jednoj tvrtki na početku moje poslovne karijere. Kao voditeljica prodaje, obavljala sam sve poslove povezane s aktivnom prodajom i dobro mi je išlo. Jedan dan mi vlasnik reče da je čistačica već duže vrijeme na bolovanju pa da malo počistim za sobom ako mi nije problem. Nije mi bio problem, jer svaki posao koji treba obaviti ima smisla. Nisam u tome vidjela ništa lose.. Međutim, naknadno sam saznala da ta čistačica na bolovanju ne postoji...
Sto sam iz toga naučila? Onaj tko je spreman raditi, uvijek nađe neki način i svoj put... Otišla sam dalje ne zbog posla, nego zbog ponašanja vlasnika. U međuvremenu sam saznala da je ta tvrtka propala. Smutljivci, tzv. menadžeri somovi koji love u mutnoj vodi gdje se druge ribe ne snalaze, s vremenom se zanesu pa na kraju zamute vodu više nego što sami mogu podnijeti.
Kad prođeš kroz njihovu mutnu vodu, itekako znaš prepoznati i cijeniti bistre uvjete...