Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Dugoročni ciljevi u prodaji

Prodaja nije utrka na kratke staze, već maraton. Mnogi prodavači u početku imaju prednost. Oslanjajući se na povjerenje, dogodi se da počnu nuditi ono sto kupcu ne koristi. Kad kupac uoči sto se događa, prednost se topi, a neiskusan prodavač ne vidi svoj problem. Dugoročni odnosi s kupcima su puno pametnija strategija. Tko nema vremena za korektan odnos, poslije će morati pronaći vremena da shvati gdje je zapelo...
Uspješni prodavači znaju da je je kvalitetan odnos ključ uspjeha u prodaji. Zna se dogoditi da zbog kratkoročnih koristi prodavači nastoje prodati nešto više. Ta taktika je pametna i korisna samo ako pronađete proizvode i usluge koji se "naslanjaju" na želje i potrebe kupca. Prepoznavanje želja i potreba je temelj prodajnog razgovora. Agresivno nametanje kratkoročno može donijeti financijske rezultate, no time se prodavač izlaže riziku da naruši povjerenje... Kad se to dogodi, puno je skuplje iznova tražiti nove kupce nego razvijati uspješne odnose s postojećima...