Pretraži ovaj blog

utorak, 19. svibnja 2015.

Zahvalnost

Hvala svim mojim starim strahovima, bez njih ne bih saznala koliko sam postala hrabra.
Hvala mom materijalnom blagostanju, iznenadnoj neimaštini u prošlosti (ratna zbivanja) pa opet materijalnom blagostanju, jer ovako znam vrijednost čovjeka u svim okolnostima.
Hvala teškim ljudima koji su mi pokazali kakva ne želim postati.
Hvala nezrelim šefovima koji su mi ukazali da želim biti svoj šef i doživjeti slobodu kreiranja.
Hvala zavidnim osobama, jer uvijek podsjete da imaš nešto vrijedno divljenja.
Hvala lažnim prijateljima, uz njih sam prepoznala pravu vrijednost međuljudskih odnosa.
Hvala lošoj situaciji u državi, omogućili su mi da vidim koliko vrijedim u svim okolnostima.

Za sretne ljude - zahvalnost je poput jutarnjeg umivanja. Možete izaći i bez toga, možda neće svi vidjeti da se niste umili, ali vi ćete znati da nešto ne štima...