Pretraži ovaj blog

srijeda, 28. rujna 2016.

Novi izazovi

Mnogi smatraju da danas nije moguće napredovati, jer za sve treba ili neka „veza“ ili jednostavno trebate imati sreće. Danas je teško pronaći jedinstvenu šprancu ili obrazac po kojem treba funkcionirati da bi se ostvarili poslovni rezultati.

Prije krize, korištenjem već isprobane strategije uz nešto kreativnosti, oni stručniji su znali do kojih rezultata mogu doći. Međutim, situacija se promijenila. Neki iskusniji zaposlenici su pomalo zbunjeni, a ni neki „novi“ se jednostavno ne snalaze na tržištu. Slična je situacija na brojnim radnim mjestima u različitim djelatnostima. Mnogima je teško procijeniti što mogu očekivati u sljedećih par mjeseci. Sve manje se spominje planiranje u godinama, a sve više snalazi „od danas do sutra“… Situacija na tržištu nije optimistična. Međutim, kad uvjeti nisu povoljni, ostaje nam samo da analiziramo sebe, svoje potrebe, poslovnu svrhu i procijenimo u kojem smjeru trebamo ići. Tog se smjera trebamo i držati, no to ne znači da moramo biti kruti u ponašanju, već baš suprotno. Promjene na tržištu traže fleksibilnost, ali takvi možemo biti samo ako razumijemo rješanja onkraj problema. U kreativnosti širimo svijest i prihvaćamo situaciju, ali se pojavljuju novi odgovori i rješenja. Tako automatski možemo privući i nove prilike. Kad se vrtimo u krug, opet se vraćamo na problem. Utjeha je da su i rješenja uvijek u blizini problema. Samo ih treba tražiti na pravi način.