Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 9. prosinca 2013.

Nas dvoje kao marketinški odbor

U vremenu krize, aktivnosti tvrtke svode se na panično "gašenje požara" ili "izbjegavanje mina", ali i brojne operativne, dosadne i rutinske zadatke.
Marketinška strategija podrazumijeva poslovnu filozofiju u kojoj će biti osmišljeno poslovanje tvrtke, odnosno nastup na tržištu s ciljem ostvarivanja poslovnih ciljeva. Ovo zvuči kao jedna od definicija koja nema neku svrhu u praksi... Međutim, je li to zaista tako?!
Jeste li ikada marketingu dali mjesto koje mu stvarno pripada? Jeste li u maloj tvrtki gdje 2 ljudi odlučuje o poslovnim aktivnostima ikada organizirali sastanak "marketinškog odbora"? Jeste li izašli iz tvrtke, ugasili mobitel i razmišljali o svojoj ponudi kao menadžer? Ili razmišljamo samo kao poduzetnici i operativno srljamo u novu aktivnosti. Menadžeri gledaju s distance, kreativni su, dopuste si odmak... Poduzetnici uvijek negdje jure i aktivni su. Promijenite pravila igre. Izađite iz poslovnog prostora ili mjesta u kojem inače radite. Odjenite drugu odjeću, sjedite u knjižnicu (ako inače ne idete), u park (ako inače ne idete) ili u najbolji restoran kojeg se sjetite (u koji inače ne idete). Pripremite si pitanja na koja želite dati odgovore. Stvorite sami sebi atmosferu iščekivanja i pokušajte se sjetiti svih prilika na tržištu koje ste s vremenom zanemarili odrađujući operativne zadatke. U vremenu krize, sve "ludosti" marketinškog odbora su dobrodošle. Pod "ludost", mislim na kreativnost. U vremenu krize, prava ludost (glupost) znači odabrati rutinu!