Pretraži ovaj blog

četvrtak, 20. veljače 2014.

Gdje se "kupuju" kupci?

Tržišni igrači se muče kako pronaći odgovarajuće kratkoročno ili dugoročno prihvatljivo rješenje u "veselim" vremenima pa nam nerijetko stižu ponude za koje nemamo interesa. Svi koji se bore na tržištu razumiju kako je teško definirati ciljnu skupinu i onda joj ponuditi kvalitetan paket vrijednosti i još uz to pronaći kvalitetan kanal komunikacije. Puno stvari možemo kupiti, ali kupce ne možemo natrpati u kolica i jednostavno dogurati pred svoja vrata... Za to je potrebno vrijeme i stvaranje povjerenja. Ljudi ne drže otvorene novčanike i spremno dijele sve što su zaradili. Isti slučaj je i s tvrtkama kad se dobro analizira u što će se uložiti ili što će se potrošiti. Kupce treba zaraditi, posebno u današnje vrijeme. Uspjeh u prodaji nastaje kao posljedica komunikacije, razgovora. Uspjeh dolazi kao posljedica povezivanja s kupcima ili klijentima. Naravno, može se dogoditi da vas kupci potraže i prije nego vi kontaktirate njih. Kako biste u tome uspjeli ključno je da razmislite koliko ste kreativni u komunikaciji.

Do tada, provjerite kako ste osmislili 3 važna elementa vaše ponude: 
  1. Promjena ili novost - ako ste u ponudi napisali nekoliko elemenata već viđenih kod konkurencije ili poznatih tržištu, bolje je da uopće i ne krećete s komunikacijom. Previše ljudi nudi slične proizvode da biste u tome uspjeli na takav način. U svakoj djelatnosti sigurno postoji način ili stil komunikacije koji konkurencija nije već iskoristila. 
  2. Korist - ne kontaktirajte klijente ako već na neki način niste dokazali da im možete pomoći u rješavanju potrebe ili želje. Pri tome je važno poštovati vrijeme kupca i uistinu dokazati da vam je stalo do kupca, a ne samo njegovog novčanika ili budžeta. Ako ste već osmislili korist, ključno je da to možete argumentirati.
  3. Poštovanje i zahvalnost - cijenite klijente i ako u prvi tren odustanu od vaše ponude. Stvarna briga i stav u kojem želite pružiti kvalitetne informacije i stvarna srdačnost, dugoročno donose puno više od nestrpljenja i nasrtljive prezentacije. Zahvalnost treba biti prisutna od prvog trenutka ili kontakta, a ne samo neposredno prije ili nakon potpisivanja ugovora ili plaćanja. Kupci to uvijek osjete. I vi to osjetite kad nešto kupujete, znate već proceduru...
Dakle, gdje se "kupuju" kupci? Kupci se kupuju tamo gdje je vaša želja da im pomognete i ostvarite njihove ciljeve dosta jača od želje da zaradite. Puno uspjeha vam želim!



Kontinuirano organiziramo radionice o prodajnim i prezentacijskim vještinama za potrebe vaših timova, kao i individualna savjetovanja. Sve informacije dostupne su na elvira@filaks.hr