Pretraži ovaj blog

nedjelja, 30. ožujka 2014.

Rođendan

Danas slavim rođendan! Mnogi me pitaju koji pa evo da javno kažem - 38. Ni puno ni malo... Taman dovoljno da sam neke stvari raščistila sama sa sobom, naradila se kao "crnac" od svoje 18-e... Dakle, 20 godina radim punom parom, a i škola mi je pri kraju :) ;) Šalu na stranu, htjedoh reći da mi je prošla godina bila odlična. To ne znači da je bila lagana... U edukaciji kriza traje već 5 godina, mogli bismo slaviti kakvu obljetnicu oko Uskrsa... Ja sam odlučila napustiti neke stare poslove, odustati od nekih projekata koji su donosili zaradu, osloboditi se nekih privatnih obveza, početi raditi neke stvari koje do sada nisam radila, pobrinuti se o svom zdravlju i tako... Mnogi će reći da se promjene itekako vide izvana i to je istina... Međutim, najveća promjena dogodila se unutra, u meni... Kako bih proslavila rođendan, dan prije (u subotu ujutro) sam otišla sama prošetati po gradu, zapaliti svijeću na Kamenitim vratima, svratila na kolač i prošetala Tkalčićevom. Sama... Ne zato što nisam imala s kim ići, već zato što sam htjela malo razmisliti, porazgovarati sama sa sobom, upiti malo proljetnog sunca u ta 2-3 sata koliko je trajala šetnja. Mogu reći da se ne sjećam kad sam tako lijepo uživala u miru... Čak nisam nikoga ni srela u gradu, što se rijetko događa...

I što sam zaključila? Teško mi je sažeti, ali evo pokušat ću uklopiti razmišljanje u 5 točaka:

1. Kad trebaš donijeti odluku, povuci se, umiri, razmisli bez žurbe, pametne odluke ne nastaju iz kaosa! Kad trebaš nešto lijepo zaključiti i upiti predivan osjećaj, procedura je ista :)

2. Nije lako svaki dan ići dalje... Kad je najteže, treba se sjetiti koliko smo uspjeha već ostvarili, koliko novaca zaradili, koliko prepreka preskočili... Nakon 6 mjeseci ili godinu dana, mnogi stari problemi izgledaju tako mali. To je zato što su problemi uvijek isti, ali mi smo narasli...

3. Znam da sad zahvalnost zvuči kao već "ofucani" pojam, međutim jako malo smo zahvalni za sve blagoslove koji su nam darovani. Zaboravljamo na sitnice, odnosno neke stvari koje možda podrazumijevamo kao normalne... Jučer i danas sam posebno zahvalna ljudima koji mi omogućavaju da radim posao koji volim, posao od kojeg živim i u kojem svakodnevno rastem!

4. Okružite se dobrim ljudima... Ja računam na ljudsku dobrotu. Viđam je svakodnevno i upoznajem toliko predivnih ljudi da je to pravo malo čudo! Izbjegavajte ili smanjite druženje s onima koji vas ometaju da budete ono što jeste i s kojima ne možete biti još bolja osoba.

5. Sjetite se čudotvornog učinka osmijeha i blage riječi. Sjetite se kolika je moć pohvale i iskrenog komplimenta. Svi su po nečemu posebni i jedinstveni. Svi imaju ono nešto što rade najbolje na svijetu! Ja to vidim u svakome, a kod nekih ne znam od kud bih počela s pohvalama i izrazima divljenja!  Toliko je puno ljudi oko mene od kojih nešto mogu naučiti... Toliko je onih koji imaju iskreno srce i dobre namjere... Šteta što mediji i društvo oko nas nije sklono takvim ljudima... Međutim, ne gubim nadu da će se i to jednog dana promijeniti...

Hvala svima na čestitkama, riječima podrške i lijepim željama! <3