Pretraži ovaj blog

nedjelja, 25. svibnja 2014.

Umjetnost života

Don Miguel Ruiz i Don Jose Ruiz kažu da su svi ljudi umjetnici. Po njima, svaki simbol i svaka riječ djelić su umjetnosti. Naše je najveće umjetničko djelo korištenje jezika za stvaranje čitave virtualne stvarnosti smještene u našem umu. Virtualna stvarnost koju stvaramo može biti jasan odraz istine, a može biti i potpuno iskrivljena. No, uvijek je umjetnost. Naša tvorevina može biti naš osobni raj, a može biti i naš osobni pakao. Bez obzira na sve, to je umjetnost. No, nema toga što ne možemo učiniti ako smo svjesni što je istina, a što virtualna stvarnost. Istina nam omogućuje da ovladamo sobom, vodi nas do vrlo jednostavnog života, a naše iskrivljavanje istine često nas vodi do nepotrebnih sukoba i patnje. Tu je najvažnija svjesnost.

I tako ja razmišljam kako je svjesnost o stvarnom stanju zaista važna. Prije par dana sam razgovarala s jednim klijentom koji je započeo suradnju s drugim poslovnim čovjekom. Pitao me je što mislim o toj osobi pa sam iskreno rekla da tu osobu cijenim, no da jednostavno nemam ništa zajedničko s njom pa se ne družimo. Klijent mi je rekao da ga je ta osoba zaista fascinirala i da ga privlači jer imaju iste privatne probleme. Upravo iz tog razloga smatra da bi i suradnja mogla biti dobra... Zanimljivo je kako neki ljudi vole društvo onih s kojima "dijele" probleme...

Osobno, više volim biti u društvu onih s kojima "dijelim" radost i zahvalnost. Više volim biti s onima koji me inspiriraju i hrabre da uvijek može biti bolje... Volim biti s onima koji se trude da zajedno rastemo... Produbljivanje priče o problemima ne pomaže baš previše... No, naravno, svatko bira svoj život, svoju stvarnost... I svoju umjetnost...