Pretraži ovaj blog

srijeda, 12. studenoga 2014.

Gledam pa onda slušam

Na jednom seminaru mi je sudionica pričala kako je živcira njena šefica koja njima govori što trebaju činiti na poslu, a sama se ne pridržava niti jednog postavljenog pravila u organizaciji. Kad bi je pitali za pojašnjenje i dokaze za nešto, uvijek bi odgovorila: "Nemojte vi gledati što ja radim, slušajte vi mene što govorim..." Dakle, mnogi se tako ponašaju. Misle da je dovoljno ono što govore, posebno kad su dobre volje i žele ostaviti dobar dojam na druge. Mnogi manipuliraju svojim verbalnim prezentacijama i žele zadiviti sugovornika pa se korektni i pošteni ljudi nađu u čudu kada ovi naprave upravo sve suprotno od onoga što su govorili, da ne kažem pripovijedali... I ja sam neke ljude puno bolje upoznala promatrajući kako se ponašaju ili kako se odnose prema drugim ljudima, nego razgovarajući s njima. S nekim ljudima nije potrebno trošiti vrijeme na razgovor, jer kod njih riječi ionako vrijede samo dok ih izgovaraju. Nekad mi se učini da govore samo zato što im je mio ton njihovog glasa. Kad okrenu leđa imaju drugu taktiku. A, kad je već tako, neka vaša taktika bude "Čujem te, ali ne slušam..."