Mnogima je siječanj težak mjesec... Međutim, mnogi će se složiti da su protekle godine u Hrvatskoj teške... Ako još ne planirate spremiti kufere za službeni put u inozemstvo koji će potrajati godinama, pokušajte probuditi uspavani poslovni zanos i postati učinkovitiji tu gdje jeste.
Mnogi ljudi godinama rade po istom receptu ili kako su uočili da rade ljudi oko njih. Rijetko se upitaju zašto nešto rade i može li se posao obaviti na drugačiji, odnosno kreativniji način. Kako bismo potaknuli razvoj kreativne inteligencije, a time i poslovni zanos, potrudimo se dati što jasnije i detaljnije odgovore na sljedećih 6 pitanja:
1. Znam li koji mi je poslovni cilj i idem li trenutno prema tom cilju?
2. Znam li što mi se uistinu sviđa raditi i koliko dnevno u idelanoj situaciji mogu obavljati tu vrstu aktivnosti?
3. Znam li koje me aktivnosti usrećuju i daju osjećaj doprinosa?
4. Koliko sam novih informacija o onome što volim raditi naučio/la u zadnjih 6 mjeseci?
5. Tražim li dodatne mogućnosti i u najjednostavnijim aktivnostima kako bi se svakodnevno usavršio poslovni proces?
6. Koliko često sebe ohrabrujem i očekujem najbolji mogući ishod ili atraktivnu priliku?
Na mnoga pitanja ljudi ne znaju odgovore. Čak će se uznemiriti kad ih pročitaju i proglasiti djetinjastim u vremenu krize. Međutim, zanos se stvara u nama i vidi u svim aktivnostima koje obavljamo. Moramo moći osvijestiti situaciju u kojoj smo se našli kako bismo mogli učiniti nešto da je promijenimo ili unaprijedimo. U svakom poslu možete napraviti pomak ili uspjeti. Međutim, ne uspijevaju svi. To mogu samo oni koji znaju obavljati posao na kvalitetniji način. Kreativnost se ne rađa kad kopiramo druge i njihov stil. Uspjeh se događa kad odlučimo biti svoji, osvijestimo svoje vještine i jedinstvenost. Odgovori na ova pitanja pomoći će vam da sami sebi priznate u kojoj situaciji se sada nalazite, a što možete i želite dalje...
Mnogi ljudi godinama rade po istom receptu ili kako su uočili da rade ljudi oko njih. Rijetko se upitaju zašto nešto rade i može li se posao obaviti na drugačiji, odnosno kreativniji način. Kako bismo potaknuli razvoj kreativne inteligencije, a time i poslovni zanos, potrudimo se dati što jasnije i detaljnije odgovore na sljedećih 6 pitanja:
1. Znam li koji mi je poslovni cilj i idem li trenutno prema tom cilju?
2. Znam li što mi se uistinu sviđa raditi i koliko dnevno u idelanoj situaciji mogu obavljati tu vrstu aktivnosti?
3. Znam li koje me aktivnosti usrećuju i daju osjećaj doprinosa?
4. Koliko sam novih informacija o onome što volim raditi naučio/la u zadnjih 6 mjeseci?
5. Tražim li dodatne mogućnosti i u najjednostavnijim aktivnostima kako bi se svakodnevno usavršio poslovni proces?
6. Koliko često sebe ohrabrujem i očekujem najbolji mogući ishod ili atraktivnu priliku?
Na mnoga pitanja ljudi ne znaju odgovore. Čak će se uznemiriti kad ih pročitaju i proglasiti djetinjastim u vremenu krize. Međutim, zanos se stvara u nama i vidi u svim aktivnostima koje obavljamo. Moramo moći osvijestiti situaciju u kojoj smo se našli kako bismo mogli učiniti nešto da je promijenimo ili unaprijedimo. U svakom poslu možete napraviti pomak ili uspjeti. Međutim, ne uspijevaju svi. To mogu samo oni koji znaju obavljati posao na kvalitetniji način. Kreativnost se ne rađa kad kopiramo druge i njihov stil. Uspjeh se događa kad odlučimo biti svoji, osvijestimo svoje vještine i jedinstvenost. Odgovori na ova pitanja pomoći će vam da sami sebi priznate u kojoj situaciji se sada nalazite, a što možete i želite dalje...
(objavljeno na portalu Profitiraj.hr)