Pretraži ovaj blog

petak, 20. ožujka 2015.

Isključivost

Par puta dobih etiketu da sam isključiva :) To me je sad inspiriralo da se malo raspišem o tome.
Odnosilo se to na neke situacije kad sam odlučila ne provoditi vrijeme s nekim ljudima. Nije to uvijek bilo iz ljutnje ili nekog valjanog razloga, nekad je to bilo jer su nam se mišljenja, putevi i želje razišle. Nekad sam prestajala "družiti se" jer su mi neki ljudi indirektno štetili, a pri tome prema meni bili iznimno ljubazni. Sve u svemu, u sebi nisam nikad nakupljala bijes ili ljutnju, već sam jednostavno odlučila da je vrijeme da se privremeno ili trajno razdvojimo. Znala sam da je to u najboljoj namjeri za mene, ali i za drugu osobu. Pri tome sam uvijek ostavljala odškrinuta vrata, jer mi je poznato da nam se neki ljudi vrate u naš život i nakon toga odnos bude ili kvalitetniji ili trajno zaključimo da nemamo što raditi zajedno... Dakle, podloga moje isključivosti je fleksibilnost, odnosno mogućnost da se sve vrati na staro, ali ako obje strane budu imale jednaku volju, želju i namjere... Međutim, nisam nikad mogla družiti se s nekim i ugodno čavrljati, povjeravati se i graditi neke odnose (privatne ili poslovne) dok sam istovremeno osjećala beskrajno gorak okus. Nisam mogla družiti se s nekim i istovremeno misliti da nekome činim uslugu, da mu pomažem, da ga žalim ili da jednostavno iskoristim situaciju. Nisam se baš snalazila ni u kombinacijama gdje je to druženje "iz koristi"... Ako je sve to isključivost - priznajem da sam isključiva, a drugi su beskrajno fleksibilni... Moja fleksibilnost je drugačije vrste. Možda neće biti svima shvatljiva, ali oni koji me upoznaju, znaju o čemu govorim.
Dalje, ne znam uopće zašto bi se netko s nekim družio, a pri tome ima figu u džepu, Ja osobno ne bih bila sretna da me netko sluša zato što me žali, ne bih voljela da netko misli da sam jadna ili drska, a da opet sjedi i sa mnom pije kavu... Radije bih da se onda isključivo prestane sa mnom družiti... I da, takvu isključivost podržavam!
Budite kakvi god želite biti, a prava mjera za druženje je da osjećate ono što biste voljeli da i druga strana osjeća prema vama... Sve drugo je... Hm.