Pretraži ovaj blog

četvrtak, 7. svibnja 2015.

Hvala svima!

Ove godine sam pokrenula 2 društveno odgovorna događaja. Prvi je projekt Kreiramo zajedno koji organiziram u suradnji s timom divnih ljudi, a drugi je Obitelj u ravnoteži koji organiziram samostalno, ali uz pomoć govornika koji su u sekundi pristali sudjelovati kada sam ih pozvala. Hvala im još jednom od srca! <3
Mnogi su mi rekli da okupljam divne ljude i da imam divne prijatelje. Svjesna sam potpuno tog blaga i vrijednosti koje imam oko sebe. Zahvalna sam do neba što oko sebe imam pozitivce, društveno odgovorne pojedince, hrabre ljude koji vrijedno rade, prijatelje koji pružaju podršku, s kojima satima mogu filozofirati o banalnim stvarima, ljude koji me nasmijavaju, ljude koji me povuku naprijed kad mi je svega dosta, ljude koji su beskrajno zabavni i blagi, ljude koji mijenjaju svijet. Svjesna sam da ga i ja mijenjam. Takvi ljudi uvijek nailaze na kamenje na putu, jer treba micati rutinske obrasce, a ne bi se svi ni mijenjali... Imam snage mijenjati. Imam snage inspirirati. Imam snage hrabriti ljude. A obzirom da je to moja svrha, ne može mi nitko ni stati na put. Jer svatko ima svoj put.