Pretraži ovaj blog

srijeda, 8. srpnja 2015.

Korjenite promjene

Svi u Hrvatskoj govore da nam trebaju korjenite promjene. U politici. U državnoj administraciji. U sudstvu. U sportu. U obrazovanju. U gospodarstvu. U kulturi. U glazbi. U poljoprivredi. U gradovima, na selu. U obiteljima.
E sad, mi smo valjda svi pogrešni ljudi na pogrešnom mjestu kad ništa ne štima.
Međutim, društvo će se promijeniti kad svatko od nas napravi korjenitu promjenu.
Ja sam neke svoje odluke donijela. Znam u kakvom društvu ne želim biti. Znam kako ne želim raditi. Znam tko me voli i koga ja volim. Znam od koga se mičem na kilometar. Znam što želim raditi i kako... Jesam li to oduvijek znala?! Pa jesam, ali se nisam usudila oduvijek raditi i biti ono tko jesam. I sad uživam u svom svijetu...
A kakve su korjenite promjene kod vas na redu?!