Pretraži ovaj blog

četvrtak, 29. listopada 2015.

Telefonski poziv

Prije par dana zove me jedan gospodin. Ja u gužvi, intenzivno na radionicama kroz 2 tjedna. Trebali se naći da razgovaramo o suradnji. Nije jedini, toliko sam toga u ta 2 tjedna trebala obaviti. Kako nije bilo hitno, već prvo upoznavanje, odlučila sam prvo riješiti sve obveze prema klijentima i obaviti prioritete da bih uopće mogla u miru obaviti razgovor. Gospodin mi reče da mi može održati seminar o upravljanju vremenom (malo ironično), iako on meni nešto nudi. Točno bi mogao... Prije 20-ak godina sam bezuspješno pisala x puta baš njemu i nikad nije odgovorio, a isto i njegovi suradnici. Zaboravio je i sad mi se javlja i još se ljuti što ja uredno odgovaram, samo imam druge obveze u tom trenutku. Vjerojatno je u ovih 20 godina i sam naučio ponešto o upravljanju vremenom... :) :) Samo očito nije o međuljudskim odnosima...