Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

Kristina Jaranović - 90 minuta s uspješnim ženama (53/90)


Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Vanja Hauzer je preporučila Kristinu Jaranović: "Iako se kratko znamo i samo virtualno, osoba je koja mi budi nadu da svaka žena uz mnogo truda i volje može izgraditi posao kada radi ono što voli. Osvojila me na prvu svojom kreativnošću i maštom i otvorenošću. Njezin je nakit zaista nešto posebno i izrađeno s mnogo ljubavi, prva ogrlica koju sam poželila ponosno nositi bila je upravo njena. Uz obitelj i malo dijete uspješno raste, cvjeta, svakim danom sve više i zaista me fascinira".

Hvala Vanji na preporuci, Kristini čestitamo, a na ovom linku možete pogledati njen rad: Kristina Jaranović