Pretraži ovaj blog

utorak, 15. prosinca 2015.

Morana Rožman - 90 minuta s uspješnim ženama (57/90)

Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Mihaela Jekić je poslala preporuku za Moranu, a tekst smo prenijeli iz objave njenog brata, Stribora Markovića: "Ovo je moja seka Morana Rožman. Ja sam na nju jako ponosan. Umjesto aristokratskog klavira odabrala je motornu pilu. Odlično ju je svirala. Otišla je u svijet sa 17, još ne znajući da će jednom i stvarno visiti na štriku, do tada je visila na onom metaforičnom. Astmu je izliječila upalom pluća, a rodila zdravog i sada odraslog Tina usprkos trudu kamiona da ju zgazi trudnu. A onda je s cigaretom u jednoj i šestomjesečnim Tinom u drugoj ruci došla pored tenkova na Turnju. S osmjehom je trpila egzotičnu svitu mojih prijatelja i društva nekih ludih dana, a danas, okružena još dražim i još luđim ljudima, sasvim solidno trpi tokove mojih moždanih vijuga. Umjesto da od jedne guzice napravi jednu veličinu dvije, kako bi rekla Erin Brokovich, odlučila se malo vuć po utrobi zemlje i spuštala se u Lukinu jamu. Katkad ovako visi i gleda u daljinu i dubinu. U životu me naučila biti slobodnim. Od lude mame smo naslijedili isto - srce nam planine zove domom. Sve ostalo trudimo se s ljubavlju. Ah ti austrijski geni. Ja sam gore s malijevim devesiljem. Planinskom mliječi. Srčanikom. Ona je ispod korijenja. Ponavljam, naučila me biti slobodnim."
Bravo!