Pretraži ovaj blog

četvrtak, 28. siječnja 2016.

Orijana Ingola - 90 minuta s uspješnim ženama (66/90)

Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Nensi Ingola – Mušković ispričala je inspirativnu priču o svojoj mami: “Ja vam se javljam u želji da saznate i za moju mamu Orijanu Ingola koja je superwoman… Evo ovako… Iz ljubavi prema decoupage tehnici počela je za sebe izrađivati sitnice. Prvo su to primijetile prijateljice i poznanici pa je počelo sa “napravi meni”. Svi su bili oduševljeni jer sto god su poželjeli, ona je to uspjela prebaciti na izradu decoupaga. Evo sad otvara svoju galeriju i njene kutije su otišle do Australije kao pokloni. Moj tata Marijan Ingola je počeo izrađivati drvene kutije tako da je od samog početka sve ručni rad. Moje zvjezdice i moj ponos… U njima ima jako puno pozitive i kroz život su uvijek koračali vedro i zajedno. Jedan drugom su najveća podrška.”
Ovo je link na njihov rad: https://goo.gl/mf8Hdz

Čestitamo Nensi i njenim roditeljima i puno hvala na lijepom primjeru obiteljske ljubavi, zajedništva i uspjeha!