Pretraži ovaj blog

subota, 2. siječnja 2016.

Uspoređivati se s drugima

Kupih nešto, a jedna poznanica kaže da sam pogriješila mjesto kupnje, jer to nešto ona nasla puno jeftinije na drugom mjestu. I još mi kaže da su me prevarili u odnosu na kvalitetu, a nema uvid u pravo stanje stvari... Ja sam uspoređivala cijene i provjerila na vise mjesta i još pitala za savjet kod konkurencije... Ovo pišem jer me podsjetilo na to kako funkcionira ego... Bez pravog razloga, uživa u ideji da je pametniji, nadmoćniji, spretniji, sposobniji, zna uštedjeti, zna bolje... I nije tu ništa loše, ako gledamo samo ovaj dio samopouzdanja... Problem je sto treba usporedbu, u odnosu na nešto ili nekoga... Usrećuje ga sto je nešto "postigao", a netko drugi nije (bez obzira zna li ili ne zna pravo stanje stvari)... Takav treba publiku, odobravanje, aplauz i onda se osjeća dobro... A oni koji podupiru takve primjerke, samo drže ljestve wink emotikon
Misliti da smo bolji od drugih, naslađujući se tuđom situacijom ili razmišljajući kako smo nekoga nadmašili ili pobijedili, samo je karta da nam se dogodi ista stvar na drugome mjestu... Jer onaj tko to radi, uvijek naiđe na još jednog takvog "gazdu" koji misli isto... I eto frustracije... Onda si takvi opet smire živce tražeći neku novu priliku u kojoj će oni "pobijediti"...
To je tužna bitka u začaranom krugu pobjeda i poraza bez ikakvog smisla, a s angažmanom s kojim takvi za nagradu dobiju samo privremeni osjećaj da su nešto, a već sljedeći put opet ništa...
Ne obazirite se na takve, jer oni su sebi najveći teret...