Pretraži ovaj blog

subota, 2. siječnja 2016.

Zahvala

Drago mi je da mogu nekome pomoći u poslu, u razvoju vještina i usmjeriti prema rješenju... Dobila sam nekoliko predivnih poruka i zaogrnula me još jednom takva zahvalnost za činjenicu da imam priliku raditi to što volim, a da je uz to još i korisno mnogima. Ne postoji način da opišem zahvalnost za sve one gluposti i neobične poslovne situacije koje sam doživjela, jer sada vrlo jasno mogu vidjeti "predznak" mnogih poslovnih događaja, prepoznati ljudsko ponašanje, uočiti smutljivce i uputiti ljude prema konkretnim ciljevima. Prolazeći kroz sve te situacije, mijenjao mi se pogled na posao, ljude i okolnosti. I zato znam objasniti sve situacije i sve faze. Onaj tko nije prošao kroz faze, može prepričavati tuđe. Nije ni to loše, no daleko je bolje biti siguran u ono što govoriš... Hvala svima na predivnoj godini, a posebno svima vama koji pratite moje objave, lajkate, komentirate i sudjelujete u ovom našem predivnom virtualnom druženju...