Pretraži ovaj blog

petak, 12. veljače 2016.

Gledajte šire i razmišljajte šire

Puno pišem i jako često moja razmišljanja idu u smjeru onoga o čemu razgovaram sa sudionicima radionica u Filaksu ili u Učilištu na nastavi. 
Nekad pišem o nečemu što sam ja doživjela, ali onda i pišem u prvom licu. Ljudi čitaju članke na portalu Obiljka ili kod mene na zidu pa onda ponekad misle da ja tamo pišem dnevnik. Ne! Kad je riječ o mom primjeru, uvijek piše da sam ja to doživjela. Kad je riječ o općenitoj potrebi da se o nečemu piše, onda je jasno vidljivo da je riječ o članku. Nekad i netko drugi piše članak pa su poruke drugačije.
Ljudi su valjda toliko navikli da se ljudi jadaju, da imaju oscilacije u ponašanju, da imaju probleme pa svaku temu navale na leđa autora... :)
Ne bježim od različitih tema, ali kad pišem - pišem o ljudima, ponekad o sebi, o poslu, o svijetu, o potrebama i onome što znam da muči druge ljude. Mnogi ljudi zaboravljaju da je moj posao konzultantski i da se bavim edukacijom. Savjeti koje pišem sastavni su dio moje poslovne svrhe, a ne moj medij za prikaz mog života :) Poštujem ovaj kanal komunikacije jer sam upoznala mnoge divne ljude, no iza svake objave ima neka poruka, neki savjet ili neki poticaj za razmišljanje za mnoge ljude koji se pronađu u sličnim situacijama... Dakle, gledajte stvari šire, razmišljajte šire i ponekad obucite tuđe cipele :)