Pretraži ovaj blog

nedjelja, 19. lipnja 2016.

Živite po svojim mjerilima

Ljudi moji, živite! Volite. Radite ono u čemu uživate. Poštujte druge, ali ispunjavajte sami sebi želje. Nemojte da vam je stalno netko drugi prioritet. Ispričat ću vam jednu priču. Ne osuđujem, ne komentiram negativno, već samo govorim o činjenicama i dajem vam da razmislite...
Naime, kad mi je umrla mama koja je jako voljela životinje, zamolila sam ljude da ne donose cvijeće koje će se smrznuti na grobu za 1 sat i ne troše novce, već da uplate na račun no kill skloništa za životinje. Mnogi su željeli kupiti cvijeće, ali ja sam htjela da u tom cijelom tužnom događaju napravimo dobro djelo... Nažalost, uplata nije bilo... Provjerila sam... :( Dakle, ljudi rade po svom... Nekima nije bilo ispravno da uplate u azil, neki su zaboravili, nekima je bilo nevažno, nekima neobično...
Uglavnom, kako god zamislili svoj život, sjetite se da ste rođeni da svjesno vodite svoj život. Ispunite svoje želje, ne očekujte da ćete biti sretni kad netko drugi ispuni vaša očekivanja... Dok ste živi, budite živi i pustite druge da isto tako žive po svojim mjerilima...