Pretraži ovaj blog

petak, 30. rujna 2016.

Najava konferencije Uspjeh nije slučajan - Vedrana Nucak

“Godinama sam, kao i većina ljudi, živjela u lažnoj sigurnosti. Posao, plaća, godišnji odmor, pa ispočetka. Bez motivacije i želje za stvaranjem, bez želje za nečim višim. Prije 12 godina, a nakon neuobičajene fizičke bolesti, sasvim nesvjesno izrekla sam jednu želju. Želju da pomažem ljudima baveći se staničnom medicinom i zdravljem u punom smislu te riječi. Želja mi se ostvarila u trenutku kada sam od nje odustala i nisam znala što bih dalje – u trenutku krize. Uspjeh je kada unatoč krizi, bolesti, poslovnim, financijskim teškoćama ili bračnim problemima i dalje imamo povjerenja u život. Kao psihoterapeut/logoterapeut pomažem osobama u kriznim situacijama vidjeti barem tračak dobroga, a moj najveći uspjeh je kada osoba koja pati tijekom razgovora sama dođe do mogućih rješenja i odabere ono najsmislenije. Tada je spremna „preskočiti letvicu“ i nadići sebe te osjetiti uspjeh.”

Svatko od gostiju predavača će prikazati glavne sastojke svog uspjeha! Pridružite nam se na konferenciji "Uspjeh nije slučajan" koja će se održati 9. studenog 2016. od 18.00 u Zagrebu i saznajte koji sve putevi vode do uspjeha!
Link: http://filaks.hr/uspjeh-nije-slucajan/