Kupci očekuju jedinstvenu ponudu. To može biti iznimna kvaliteta proizvoda ili usluge, brzina isporuke koju drugi ne mogu ponuditi, ugodna atmosfera na prodajnom mjestu, najeduciraniji zaposlenici, značajna širina asortimana, atraktivan i inovativan dizajn itd. Nažalost, već poznata prosječna ponuda danas više nije dovoljna za uspjeh, jer su takvi proizvodi i usluge prvi na udaru u vremenu krize. Karl Pilsl je analizirao 150.000 njemačkih tvrtki koje su bankrotirale i zaključio: „Jednostavno imamo previše sličnih tvrtki koje zapošljavaju slične zaposlenike sa sličnim obrazovanjem i koji obavljaju slične poslove. Uz to imaju slične ideje, proizvode slične stvari po sličnim cijenama i slične kvalitete“. Ukoliko poduzeće pripada toj skupini, može očekivati zaista tešku budućnost u vremenu potpunog gubitka solidne sredine u kojoj se u prošlosti moglo jako lijepo živjeti i poslovati. Kupci kod svake kupnje žele osigurati sve veću korist u odnosu na financijska ulaganja, a osrednji proizvodi im više u tome ne mogu pomoći. Pametno ulaganje za kupca znači da će dobiti više od onoga što je mislio da tvrtka može dati. U budućnosti, uspješni proizvodi i usluge će kontinuirano osluškivati želje kupaca, biti fleksibilni i mijenjati se u skladu sa zahtjevima tržišta.
Tvrtke u okviru strategije moraju odlučiti s kakvom jedinstvenom ponudom će se obratiti tržištu i koji oblik marketinške komunikacije će koristiti. Važna je i odluka o intenzitetu komunikacije kako potrošači sami ne bi sami stvarali sliku o proizvodima i uslugama. Takav razvoj situacije često ne ide u prilog tvrtkama, a naknadno mijenjanje slike u mislima potrošača zahtijeva puno više ulaganja s upitnim rezultatom. Nažalost, još uvijek među poduzetnicima možemo čuti izjavu da kvaliteta ne treba promociju. Uspjeh je moguć jedino ukoliko uz kvalitetan sadržaj ide i odgovarajuća marketinška komunikacija s tržištem. Naravno, marketinška komunikacija mora biti istinita, jer pojavom društvenih mreža i dijaloga na internetu, neistinite tvrdnje se vrlo brzo otkriju.
Ukoliko tvrtka ne može pronaći jedinstvenost u odnosu na konkurenciju, mora je stvoriti! Jedinstvenost u fokusu mora imati kupca ili klijenta, odnosno mora biti kreirana prema njihovim zapažanjima, a ne smije biti satkana od emocija zaposlenika ili vlasnika tvrtke. Jedinstvenost mora zadovoljiti sljedeće kriterije: mora biti važna za potrošača, mora istaknuti proizvod ili uslugu na drugačiji način, mora biti superiorna, mora se moći jednostavno komunicirati, treba biti priuštiva kupcu, a profitabilna tvrtki.Naravno, tvrtka mora biti originalna u kreiranju konkurentske prednosti. I ako u tome uspije, mora znati da će tu ponudu uskoro netko kopirati... Jedinstvenost ne traje vječno. Svi smo pod pritiskom krize, dinamičnog tržišta i rastuće konkurencije. Iz tog se razloga svaki dan valja podsjetiti da su prilagodba, osluškivanje tržišta, usvajanje novih trendova i vještina brzog učenja jedine održive konkurentske prednosti na tržištu.
Tvrtke u okviru strategije moraju odlučiti s kakvom jedinstvenom ponudom će se obratiti tržištu i koji oblik marketinške komunikacije će koristiti. Važna je i odluka o intenzitetu komunikacije kako potrošači sami ne bi sami stvarali sliku o proizvodima i uslugama. Takav razvoj situacije često ne ide u prilog tvrtkama, a naknadno mijenjanje slike u mislima potrošača zahtijeva puno više ulaganja s upitnim rezultatom. Nažalost, još uvijek među poduzetnicima možemo čuti izjavu da kvaliteta ne treba promociju. Uspjeh je moguć jedino ukoliko uz kvalitetan sadržaj ide i odgovarajuća marketinška komunikacija s tržištem. Naravno, marketinška komunikacija mora biti istinita, jer pojavom društvenih mreža i dijaloga na internetu, neistinite tvrdnje se vrlo brzo otkriju.
Ukoliko tvrtka ne može pronaći jedinstvenost u odnosu na konkurenciju, mora je stvoriti! Jedinstvenost u fokusu mora imati kupca ili klijenta, odnosno mora biti kreirana prema njihovim zapažanjima, a ne smije biti satkana od emocija zaposlenika ili vlasnika tvrtke. Jedinstvenost mora zadovoljiti sljedeće kriterije: mora biti važna za potrošača, mora istaknuti proizvod ili uslugu na drugačiji način, mora biti superiorna, mora se moći jednostavno komunicirati, treba biti priuštiva kupcu, a profitabilna tvrtki.Naravno, tvrtka mora biti originalna u kreiranju konkurentske prednosti. I ako u tome uspije, mora znati da će tu ponudu uskoro netko kopirati... Jedinstvenost ne traje vječno. Svi smo pod pritiskom krize, dinamičnog tržišta i rastuće konkurencije. Iz tog se razloga svaki dan valja podsjetiti da su prilagodba, osluškivanje tržišta, usvajanje novih trendova i vještina brzog učenja jedine održive konkurentske prednosti na tržištu.