Pretraži ovaj blog

četvrtak, 12. prosinca 2013.

Posao i prijatelji - Mirela Španjol Marković

Tijekom našeg radnog djelovanja (sad već predugog do mirovine :)), upoznajemo različite ljude. S nekima "kliknemo" na prvu, brzo se povežemo i komunikacije krene kao da se znamo 100 godina. S nekima to ide malo teže, malo se upoznajemo, provjeravamo, analiziramo i opet na kraju uspješno surađujemo. Neki nam se nikada ne svide i nikada ne ostvarimo blisko prijateljstvo. Sve je to život... I lijepo je što smo svi različiti! 

Evo što o prijateljstvu i poslu kaže ugledna stručnjakinja Mirela Španjol Marković, vlasnica konzultantske tvrtke Ciceron:

Prvih 12 radnih godina provela sam na poslu profesora u školi stranih jezika... U pretežno ženskom kolektivu stekla sam nekoliko prijateljica za cijeli život. Njih nosim sa sobom i u svom srcu i kroz cijelu svoju kasniju karijeru. S nekima od njih surađujem i danas kao poduzetnica koristeći snagu naših sinergija i njihovog znanja koje u Ciceronu dijelimo s polaznicima. Kasnije sam sa svakog posla na kojem sam radila ponijela u svoj život barem jednu do dvije osobe s kojima surađujem i profesionalno - međusobno se podržavamo, zovemo na okrugle stolove, sukreiramo neke programe, iako je vremena za privatno druženje ostalo manje. No i kad ne surađujemo poslovno, pratimo se i novim kanalima komunikacije- preko FB ili Linkedina i iako ništa ne može zamijeniti osobni kontakt, ova virtualna veza nam daje osjećaj da znamo što se događa s nama. Veselim se uspjesima mojih prijatelja koje pratim preko društvenih mreža - napokon, živimo u elektroničkom vremenu u kojem podrška prijatelja jako puno znači, makar i kratkom porukom smsom ili u inbox :-). Društvene mreže u moj život su donijele nekoliko ljudi koji su postali moji bliski prijatelji, a iz tog prijateljstva razvile su se ideje i o zajedničkom poslu. Neke tek čekaju da se realiziraju, no važno je da prijateljstvo u poslovni odnos unosi toplinu, harmoniju i odanost koja poslu daje dodatnu vrijednost i motivaciju. Dodala bih za kraj da iznimno cijenim prijateljstva s muškarcima, i da se nekih poslovnih odnosa razvilo par prekrasnih prijateljstava s muškim kolegama na kojima sam iznimno zahvalna. Toplo ih pozdravljam ako čitaju ovaj tekst :-)