Pretraži ovaj blog

srijeda, 15. siječnja 2014.

Malo se brinem...

Sve češće čujem da je godina počela katastrofalno... Temperatura mnogima ne odgovara... Šteta je što nije bilo snijega za Božić... Mnogi se pitaju kad će se vratiti poslovno sjajna 2007. ili neka druga godina... Čujem da se mnogi i svađaju... Neki "laju na mjesec", prozivaju političare i ostale vladajuće likove... Ušli smo u ring s teškim vremenima... Od "teških vremena", izgleda smo jedino sami sebi teži... :)
Naslov teksta je "Malo se brinem", ali se zapravo malo šalim :)

Za pozitivan stav treba donijeti odluku, a evo što meni pomaže i daje neopisiv osjećaj mira:

  1. Ne uspoređujem se s drugima. Ja sam jedinstvena i posebna, no ništa više nego vi koji ovo čitate!
  2. Ne oponašam druge. Imam svoj film u kojem uživam. Oni koji hoće saznati više o mom filmu, pozivam da se prijave na neku od edukacija u Vedroj kući znanja: link
  3. Očekujem nezahvalnost od ljudi pa se beskrajno razveselim kad vidim da ima jako puno zahvalnih ljudi.
  4. Ne trošim vrijeme na osvete i razmišljanje o onima do kojih mi nije stalo. Toliko je predivnih ljudi oko mene, da bi bila zločesta da na to trošim vrijeme...
  5. Trudim se pomoći kad mogu. Kad ne mogu, onda planiram kako ću pomoći kad za to dođe vrijeme. 
  6. Spremna sam na igru i novi uzbudljivi događaj! 30.12. sam na nagradnoj igri dobila poklon bon od 3.000 kuna za kozmetički salon. Spremna sam na nova pozitivna iznenađenja kao što je ovaj pas na fotografiji spreman na igru! :)
Okrenite brigu u misli o ljubavi, miru, uspjehu i sreći. A onda će se i vrijeme popraviti :) Hvala dragi moji!
Srdačan pozdrav iz Vedre kuće znanja!