Pretraži ovaj blog

petak, 17. siječnja 2014.

Vedra strana života

Danas sam imala konzultacije za upis u Učilište. Predivan gospodin se upisao i još jednom sam potvrdila da zaista imam sreće i da sam blagoslovljena predivnim klijentima. Polaznici čija je nastava još u tijeku, radili su na jednom praktičnom zadatku u kojem su trebali opisati svoj posao. Nisam mogla izdržati da ne objavim barem jedan od njihovih predivnih tekstova. Hvala draga Vlatka Burić što si mi dopustila da ove tvoje pozitivne riječi podijelim s čitateljima jer su primjer kako se na život može gledati s vedrije strane...
Vlatka je predivna osoba koja pomaže, volontira, uči, kreira, piše, radi, uživa u obiteljskom životu... Bravo Vlatka!

Vlatkin opis:
"Volim boje i uvijek razmišljam pozitivno, a probleme nazivam izazovima jer tako postaju simpatični. Obzirom da volim akciju i stalno sam u pokretu, nikakav zadatak ne pada mi teško i volim raditi! 
Posebno volim komunikaciju i rad s ljudima, pa čak i s onim teškim ljudima jer u takvim situacijama najviše naučim o sebi i drugima. 
Kreativna sam i rad u marketingu ispunjava me te svaki dan naučim nešto novo, a to me veseli! Posebno sam ponosna na sebe što imam tu sposobnost od ničega napraviti nešto i prava sam multitasking heroina te se znam veseliti malim stvarima. 
Jednostavno sam odlučila ne dozvoliti sebi kukanje i jadikovanje nad bilo čime i radije se okrećem pozitivnim stvarima ili izazovima s kojima se treba suočiti jer zahvalna sam na životu koji mi je darovan i želim ga maksimalno iskoristiti te iskreno guštati u životnim radostima koje dijelim s ljudima koji me okružuju. 
Dodala bih još samo da mojim žilama teče tekućina pozitivne radosti." 

Vlatkina anatomija: