Pretraži ovaj blog

četvrtak, 30. siječnja 2014.

Vratimo se temeljima...

Svi nekuda jure i dopunjuju kaos oko nas... I sama sam "jurcala" na sve strane, radeći, učeći, razmišljajući i uspostavljajući nove kontakte. Sve sam morala stići...
Napokon, u proljeće prošle godine sam zaključila da radim pogrešno i da trebam stati. Sagledala sam sve u miru, pogledala s distance i zaključila da neke aktivnosti iz svog života moram jednostavno izbaciti i neke ljude zaobilaziti u širokom luku. Većinu planiranog sam uspjela ostvariti tijekom godine, a neke stvari su se same od sebe iskristalizirale tijekom tog "čišćenja". Za sagledavanje života i našeg poslovnog puta potrebno je povremeno napraviti odmak i u miru promotriti situaciju.
Bez obzira koliko se čini banalno, važno je uspostaviti ritam u životu i početi raditi ono što je očito i ono što se samo po sebi podrazumijeva, ali ljudi to zaborave: normalno spavati, normalno jesti, normalno se družiti, normalno vježbati i normalno raditi i normalno se moliti (ili meditirati).
Tako puštamo korijenje i teže nas poljuljaju neke životne ili poslovne oluje. Temelj je važan. Kuće pucaju ili se ruše zbog loših temelja. Oluja ruši drveće slabog korijena. Ljudi bez temelja imaju brojne probleme i nesporazume. Krpati rupe ili obavljati površinske kozmetičke zahvate dok temelji nisu dobri, samo je gubljenje vremena... Za pojačanje temelja treba vremena i truda, no isplati se, jer jako drvo ima zelenije listove, daje bolje plodove, ponosno stoji i odupire se vjetrovima.