Pretraži ovaj blog

utorak, 4. veljače 2014.

Taksist koji pljuje

U današnjem, meni potpunom bezazlenom, zastoju u ulici prepunoj parkiranih automobila, naiđoh na nevjerojatno nervoznog vozača taxija koji je na kraju lijepo otvorio svoj prozor i ispljuvao moje staklo. Gledala sam ga užasnuto i samo rekla: "Zapisat ću registraciju!". Sigurno ste čuli i za agresivnije vozače, no zanimljivo je da čovjek od nekih 50 i više godina ima potrebu pljuvati.
Poslije sam se našalila na Facebooku i komentirala da neki pljuju po autima, neki po društvenim mrežama, a ja u svoje šake jer nastavljam s radom... Zaboravljam sve i gledam svoja posla!

Stresne situacije su svuda oko nas, stoga je ključno pronaći svoj mir. Samo u miru čovjek može sagledati situaciju u kojoj se našao. Kaos i dosada podjednako su problematični. Ako nemamo životne energije i volje za radom, u istom smo problemu kao i kad jurimo, pretjerujemo ili živimo u kaotičnim uvjetima. Potrebno je postići jednostavnost bez dosade, aktivnost bez pretjerivanja... Nije pametno ni kopirati tuđi ritam ili obrazac ponašanja. Naš ritam je naša mjera, iz koje onda izvire kreativnost i energija za postizanje svega što smo zamislili. Uživajte u svojoj mjeri!