Pretraži ovaj blog

petak, 9. svibnja 2014.

Jutarnja kava

Ja jako volim kavu. Znam da nije baš zdrava pa nastojim smanjiti broj šalica u danu :) Postoji i zdravije rješenje za buđenje!

Koristan savjet kako se možemo razbuditi i bez kave dala mi je Vedrana Nucak. Vjerujem da bi i vama moglo biti zanimljivo...

Evo što kaže Vedrana iz tvrtke Veda d.o.o. (link):

Koliko puta sam čula izjavu: „Ne mogu živjeti bez kave.“ Taj topli crni napitak uvukao se u naš život i postao neizostavni dio jutra. Situacije u kojima ne možemo popiti prvu jutarnju kavu jednostavno izbezumljuju.
Dosadila mi je svakodnevna borba s ustajanjem, zatim kava na prazan želudac i sva ta strka u rano jutro. To baš i nije optimalan početak dana. Lagana nervoza, kiselina u želucu i „ovisnost“ potaknuli su me na zdravu zamjenu.

Već godinama ove tri vježbe moja su jutarnja kava i to servirana već u krevetu:



Udobno ležeći u toplom krevetu i zatvorenih očiju laganim dodirom masiram točku ispod brade i drugu na stidnoj kosti. Nakon jedne minute zamijenim ruke.


Zatim držim ili masiram točku između nosa i gornje usnice, te istovremeno dodirujem i vrh trtice. Kada osjetim da mi je dosta opet zamijenim ruke. 


Prelazim na treću vježbu jer ako do sada nisam otvorila oči, nakon ove vježbe same od sebe se širom otvaraju, a ja lako i poletno iskačem iz kreveta, te puna života krećem u novi dan. Masiram točke s lijeve i desne strane prsne kosti, koje se nalaze u udubinama odmah ispod ključne kosti.

Svako jutro poklanjam si ta tri nježna dodira. Na poseban način samoj sebi kažem: volim te i želim ti lijep i uspješan dan. Isto želim i vama!

Ovo je energetska jutarnja kavica koja ne stvara ovisnost, a nuspojave su brojne: dobro zdravlje, snaga, bolja organizacija i planiranje dana, smirenost i opuštenost u stresnim situacijama, radost, kreativnost i mir u duši od ranog jutra.