Pretraži ovaj blog

utorak, 27. svibnja 2014.

Postizanje ciljeva

Pripremam radionicu Postavljanje ciljeva i razmišljam koliko sam prije znala definirati svoje ciljeve i što me je vodilo prema ostvarenju. Prije nešto više od 10 godina ciljeve sam postavljala iz čiste frustracije i očaja. Nisam bila inspirirana, samo sam znala da nešto moram promijeniti. Ako nisam bila zadovoljna sa stanjem, odluka o novom smjeru padala je samo kad više nisam mogla izdržati. Naravno, to je bilo u slučaju potrebe za nekim većim promjenama.
Danas sam nešto pametnija, no ne umišljam si da sam i prepametna :) Tu funkciju ću ostaviti drugima :) Ipak, ovo iskustvo koje imam mi govori da je nove ciljeve i smjerove puno pametnije kreirati kad ste potaknuti nečim lijepim, kad ste inspirirani nekom pozitivnom pričom ili jednostavno tako optimistični da se vrata sama otvaraju i vi gledate naprijed. To danas zovem pravim ciljevima i to je put kojim više volim ići...

Don Miguel Ruiz kaže da su Tolteci prije nekoliko tisuća godina osmislili 3 umjetnička majstorstva: majstorstvo svjesnosti, majstorstvo preobrazbe i majstorstvo ljubavi, namjere ili vjere. Ta majstorstva su zapravo jedna cjelina koja nas oslobađaju frustracije i vraćaju našoj istinskoj prirodi - sreći, slobodi i ljubavi.

Ako je temelj naših odluka i smjerova upravo ovo navedeno, sigurna sam da su to ciljevi u koje vrijedi gledati i kojima se treba svjesno približavati. Taj put je dio zabave i učenja, stoga je vrijedno učiniti prvi korak. Sretno!

Ukoliko ste zainteresirani za sudjelovanje na radionici Postavljanje i ostvarivanje ciljeva, ljubazno molim da se javite na elvira@filaks.hr
Više informacija o nadolazećim radionicama možete potražiti na ovom linku.