Pretraži ovaj blog

četvrtak, 1. svibnja 2014.

Praznik rada

Danas sam bila u šetnji i na ručku u gradu... Propisno sam obilježila neradni dan i Praznik rada. Danas sam baš uživala u odmoru. Kad čovjek radi svaki dan, dobro dođu ovi neradni dani da malo "stanemo na loptu" i razmislimo o novim poslovnim planovima.
Kroz zadnju godinu sam se trudila i radila, ali sam i priželjkivala pauzu i malo odmaka od svega. To sam dijelom uspjela i napraviti, što se i isplatilo u duhovnom i fizičkom smislu (ne i materijalnom :)).
Međutim, u ova čudna vremena, uhvatio me neopisivi entuzijazam i baš sam danas zaključila da opet imam volju "udarnički" raditi i stvarati. Kad bi se volja mogla vagati, vjerujem da u ovom trenutku ne postoji vaga koja bi izdržala toliki nalet inspiracije. I kad se ništa ne događa, volim ovakve dane, pune neke nade da se sve može kad se hoće i da sve počinje prvim korakom. To stalno ponavljam, ne zato da sama sebe
uvjerim, već zato što sam zaista sigurna u to!