Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Istinski marketing

Nakon toliko godina, mnogi marketinški alati još uvijek nisu shvaćeni i toliko je pogrešnih interpretacija brojnih marketinških pojmova. Bez obzira poznavali teoriju marketinga ili ne, činjenica je da mnoge marketinške aktivnosti u vremenu krize (koja već predugo traje) ne donose dobre rezultate.
Mnogi se pitaju rade li nešto krivo i kakva je formula za privlačenje kupaca ili klijenata. Prije par godina mogli smo više-manje osmisliti korake do uspjeha i pogriješiti za par postotaka u rezultatima. Međutim, danas, je li to uistinu moguće? 

Marketing više nego ikad treba kreativnost i fleksibilnost... Marketinška komunikacija ne može u potpunosti pomoći lošim proizvodima i uslugama pa čak i da je smišlja neki poznati marketinški guru. Potrošači danas mogu doći do svih informacija, skloni su isprobavanju, traženju rješenja i najboljih mogućnosti za sebe. Iako je svima već poznato da proizvode i usluge prodaju koristi koje kupci imaju od njih, nevjerojatno je koliko poduzeća i danas komunicira samo svojstva proizvoda i usluga. 

Kreiranje konkurentske prednosti, bez obzira što se o tome stalno govori, za mnoge je još uvijek nepoznanica. Izjava o konkurentskoj prednosti ispod koje se može potpisati konkurencija i nitko ne bi primijetio razliku - nije prava konkurentska prednost.

Oko nas je puno dobrih i loših primjera marketinških strategija i taktika, a kako napraviti onu pravu za svoje proizvode i usluge, saznajte na našoj radionici Istinski marketing. Više na ovom linku.