Pretraži ovaj blog

četvrtak, 9. travnja 2015.

Suradnje

Prijateljica mi je danas ispričala jednu priču koja me je podsjetila na neke moje situacije iz prošlosti... Uvijek sam se pomalo čudila ljudima koji iz čista mira misle da njima svijet nešto duguje... Malo me čudi nerazumijevanje riječi suradnja... Na primjer, dvoje ljudi me pitalo zašto ih ne zovem za plaćenu suradnju, dok istovremeno oni mene nisu nikada zvali za suradnju u svojim projektima koji su honorirani. Bilo je nekih situacija kad su mi zamjerili što ih nisam zvala još više, jer su procijenili da bih iz nekog razloga to trebala. Bilo je nekih koji su se ljutili što nisu dio nekog projekta, a istovremeno uvijek samostalno odrade svaki projekt u kojem su angažirani... Bilo je onih koji su uvijek gurali neke svoje prijatelje, žene ili muževe, kao Vegetu... Sva sreća, nisu takvi u većini... I smiješno je da to postoji u svijetu odraslih... I sva sreća, nemam više strpljenja za takve, pored divnih ljudi koji znaju za riječ ravnoteža.