Pretraži ovaj blog

utorak, 23. lipnja 2015.

Čudno, tamno i bezizlazno

Dobih inspiraciju da ovo napišem, jer nekako imam osjećaj da će možda koristiti nekome tko čita... Ako će koristiti 1 osobi, napravila sam puno.
Nemate pojma koliko puta sam sjedila zbunjena jer nisam znala što sad trebam raditi, kamo trebam ići i što poduzeti. Nekad sam se pitala jesam li ja blesava. Gledajući neke stvari oko sebe, ništa mi nije bilo jasno... To je kao da govorim nekim pogrešnim jezikom u pogrešnoj zemlji gdje me ne razumiju i ne shvaćaju što se događa. Svi imaju takve trenutke. Mudri su oni koji si dopuste takvu situaciju i jednostavno shvate da prije nego se nešto promijeni, mora biti čudno, tamno i bezizlazno. Nekad treba puno toga srušiti da bi se gradilo novo. A dok se ne počne graditi, moraju se osušiti temelji. Polako. Doći će sve na svoje. Uvijek dođe.