Pretraži ovaj blog

petak, 19. lipnja 2015.

Ivana (Magdić) Šišmanović - 90 minuta s uspješnim ženama (19/90)

Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Dalibor Vašarević napisao je preporuku i pohvalu za svoju djevojku Ivanu (Magdić) Šišmanović: "Početkom ove godine Ivana je došla učlaniti se Volonterski centar kojeg vodim, imala je zanimljive zamisli i ideje koje su me dojmile. Kroz priču u njenim očima dalo se naslutiti da se iza njenog "prekrasnog" osmjeha krije tuga i bol.....Ivana je jedna lijepa, mlada i nadasve uspješna žena koja je uz sve poteškoće i probleme koji su je snašli uspjela se izgraditi i ostati jedna divna osoba puna ljubavi, pažnje, topline... Kako sam i sam u fazi rastave kao i Ivana, kroz razgovor i kontinuirano druženje sve više i više smo pronalazili zajedničke točke koje nas spajaju i sve više i više stvari koje nas usrećuju. Ivana je majka 3 djece, vrlo je uspješna u svom poslu kojeg radi, učiteljica razredne nastave. U Volonterskom centru piše projekte, koordinatorica je za odgojno obrazovne ustanove i osnivanje volonterskih klubova.
Velika pomoć i podrška mi je u zadnjim mjesecima i svakodnevnom životu a ponajviše mi pomaže oko sina koji boluje od poremećaja iz autistističnog spektra i poremećaja govora.
Mogao bi još tu pisati, ali siguran sam da iz navedenih rečenica uviđate da je Ivana (Magdić) Šišmanović ono sto tražite za svoj projekt, pa mi je drago da sam bio od koristi. Toplo je preporučam."
Hvala Daliboru na lijepoj preporuci, a Ivani i želim svako dobro i puno uspjeha!