Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

Moja kreativnost

Moja kreativnost dolazi iz "jednostavne" slobode da budem tko jesam, da radim u skladu sa svojim vrijednostima i okružim se kvalitetnim ljudima. Svi ljudi mogu biti kreativni, samo im nedostaje hrabrosti da si dopuste slobodu.
Nemate pojma koliko su me puta odbili, mislili da nešto ne mogu, pokušali demotivirati... I onda nisam čekala da mi netko nešto odobri, krenula sam sama bezbroj puta raditi različite projekte. Mnogi su paralelno često dobili podršku. A ja za to uvijek govorim - kad vam netko stalno pomaže - oslabe vam mišići. I ljudi misle da podrška traje cijeli život, da će uvijek imati mamu, tatu, kuma, rođu, stranačkog kolegu ili nekoga tko je zaljubljen u njih... I da će ih voditi za ručicu. Nije ručica loša, samo od odrasle osobe napravi dijete... A djeca su loše volje kad ne dobiju ono što žele. Umjesto da nešto dobiju, odrasli ljudi kreću se prema onome što žele, a onda je i nagrada puno slađa.