Pretraži ovaj blog

četvrtak, 3. rujna 2015.

Osobni marketing

Kako puno govorim o motivaciji, spominjem i činjenicu da mozak voli izazove i kad želimo nešto promijeniti – onda trebamo napasti sa svih strana. Dakle, ako želimo uspjeh u poslu, bilo bi dobro da se aktiviramo i u drugim područjima, odlazimo u šetnje po prirodi, naučimo novu vještinu, učimo novi strani jezik i slično…

Život je ništa drugo do prikupljanje različitih iskustava i istina. Niti jedna istina ne smije biti ograničena samo za jedno područje života. M. Kelly kaže da krv mora doći u svaku stanicu našeg tijela pa tako i istina treba zahvatiti sva područja našeg života i sve naše aktivnosti. Na primjer, P. Picasso je bio vrijedan umjetnik koji je shvaćao važnost povezivanja truda, talenta i iskustva. U profesionalnom životu održavao je kontinuitet i bio dosljedan, no u privatnom životu je često mijenjao ljubavnice, prijatelje, supruge i uvijek ostavljao iza sebe ono što mu je u jednom trenutku bilo drago. Nije mogao postići stabilnost. Poslovni uspjeh nije mogao preslikati i na privatni život. Tako smo i svi mi, ponekad uspješni u jednom, neuspješni ili prosječni u drugom aspektu života.

U životu treba težiti usavršavanju i skladu u okviru vlastitih resursa, ali i aktivirati se svim snagama. Ako imamo dobro iskustvo u jednom dijelu života, zašto ga ne bismo jednako uspješno preslikali i na drugi dio života koji smo u međuvremenu bez razloga zapostavili?!

Možda ste baš nešto lošiji u prezentaciji vlastitih znanja, sposobnosti i vještina?! Upravo na zahtjev brojnih klijenata koji muku muče s osobnim marketingom, osmislila sam radionicu u kojoj vam mogu pomoći konkretnim i korisnim savjetima.

Više o radionici: Osobni marketing: moć samohvale i/ili korisna vještina