Pretraži ovaj blog

srijeda, 6. siječnja 2016.

Tanja Petković - 90 minuta s uspješnim ženama (58/90)

Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Elizabeta Milanović Glavica danas nam je poslala predivnu preporuku za Tanju Petković: "Danas sam naišla na Vašu stranicu i jako mi se svidjela. Imam jako puno preporuka za divne, uspješne žene koje sam imala sreću i čast upoznati u svom životu. Nadam se da mi nećete zamjeriti što ću Vas izbombardirati, no imam silnu potrebu upoznati Vas i Vaše čitatelje s njima. Na početku, željela bih preporučiti Tanju Petković, vlasnicu fitness centra koji se nalazi u hotelu Admiral Opatija. Tanju sam upoznala još kao studentica kada sam u njen fitness centar došla s ciljem rekreacije. Svidjela mi se atmosfera fitness centra gdje se nisam osjećala kao da ne pripadam svijetu zategnutih, savršenih tijela. Upravo naprotiv, atmosfera koja vlada u tom fitness centru prepuna je pozitive i podrške. Nedugo zatim, započela sam i raditi kod nje, kako bih popunila svoj studentski budžet. Tanja je učinila da se osjećam motivirano, posebno, lijepo. Jako sam voljela raditi tamo. Upoznala sam divne ljude, naučila sam puno. Osim što je izvrsan motivator, Tanja je stručnjak, ali i čovjek, topla, iskrena duša velikog srca i možda i previše samozatajna. Osim što je često puta sudionica pustolovnih utrka u kojima svoje tijelo dovodi do krajnjih granica, natjecala se u body buildingu i ronjenju na dah i svugdje je pokazala izuzetne rezultate. Mnogi koji je poznaju godinama možda ne znaju da je osim vrhunskih znanja iz područja sporta ona i umjetnica koja povremeno stvara čudesna djela prekrasnih kolorita. Mnoge je sportaše potakla na davanje svog maksimuma, a mnoge je mrgude potakla na bavljenje sportom. U njenoj fitness dvorani svi su prijatelji, to je mjesto susreta, razmjene najpozitivnijih osjećaja, a mnogi su se tamo i zaljubili. Neki u sport, neki u posebnu osobu koju su tamo upoznali. O meni je brinula kao da sam joj više od obitelji a ne zaposlenik. Kada sam trebala spremati posebno važne ispite, bodrila me, bila mi podrška, često me saslušala kada bih imala problem, a i kuhala mi je prekrasne marende koje nikada neću zaboraviti. Jednom sam prilikom spasila psa od zapostavljanja i nisam znala kuda ću s njim, ona mi je dozvolila da ga vodim na posao gdje je ubrzo postao velika maza sviju. Ona je isto tako spasila jadnog, zlostavljenog i izranjavanog psića koji je postao najbolji pas na svijetu, naš Uno... Ma, mogla bih u nedogled pričati o Tanji, totalno nepovezano, a opet s puno puno ljubavi i poštovanja prema tako jednoj izuzetnoj ženi. Silno sam radosna što ju imam u svom životu kao prijateljicu. Makar sada kilometrima i godinama daleko, silno mi znači svaki redak maila, a ponos mi preplavi srce kada vidim da i dalje s istim žarom i ljubavlju postiže rezultate s nekim novim sportašima."
Čestitamo Tanji, a Elizabeti hvala na lijepom opisu kojim je podržala našu misiju da zajednički promoviramo uspješne žene, inspiriramo i potičemo na pozitivne aktivnosti.