Pretraži ovaj blog

utorak, 2. veljače 2016.

Zašto sam prestala kupovati jeftine hulahopke?

Zašto sam prestala kupovati hulahopke po 10 kuna?!

Kako sam razmišljala prije:
Razmišljala sam to tome kako nisu važne ako ih nosim ispod hlača. Razmišljala sam da je to nešto što može trajati samo 1 dan.
Razmišljala sam da za razliku kuna do skuplje opcije hulahopki mogu kupiti nešto korisnije.
Razmišljala sam kako je dobro ponekad i uštedjeti.
Razmišljala sam da povoljnije prođem.


Kako razmišljam sada:
Važne su mi u onoj mjeri koliko se osjećam OK u njima.
Puno stvari može trajati samo 1 dan, no ne znači da nije nešto posebno i da ne može biti poseban doživljaj.
Razliku tih kuna ionako ću potrošiti na nešto drugo, a vrlo vjerojatno nekoga drugog. Sigurno neću staviti na štednju. Dakle, o čemu govorimo?
Dobro je štedjeti, no ako samo o tome mislimo, a ne uštedimo, onda je razmišljanje besmisleno.
Ne treba pretjerivati, no sjetite se da zaslužujete posebne stvari!

Zašto pišem o ovim hulahopkama? Ne zato što su one važne, već da vas podsjetim kako sebi objašnjavamo da nam nešto ne treba, štedimo na sebi, a istovremeno te iste novce možemo potrošiti na neke gluposti. Ne smatram da je loše kupiti hulahopke na akciji ili s popustom, no ako vrijebate cijelo vrijeme najpovoljniji proizvod za sebe, a vjerujete da drugi zaslužuju bolje - onda ste ušli u kategoriju sirotinjske svijesti. Nakon što povjerujete da nešto ne zaslužujete - svi oko vas vam to potvrde. Dakle, razmislite što su vaše "hulahopke". Veseli i bogati mi bili!