Pretraži ovaj blog

četvrtak, 29. rujna 2016.

Plava krava i moć izuzetnih ljudi

Jeste li čitali knjigu Plava krava?

Marketinški stručnjak Seth Godin u njoj piše: “Krave su dosadne, kad ih malo bolje promotrite. Krave mogu biti savršene, privlačne, mogu imati fantastične osobine, može ih obasjavati prekrasno svjetlo, no ipak su dosadne. No, zamislite da dobijemo plavu kravu. E, to bi bilo zanimljivo!”

U toj knjizi Godin objašnjava da na tržištu trebate biti izuzetni da biste uspjeli. Dodala bih, to nije važno samo za posao. Ista stvar je i za vaš životni projekt. U organizacijama rade svakakvi ljudi, dosta njih je lijeno, dosta njih manipulira, troši vrijeme na gluposti pa ako želite biti drugačiji – posvetite se dosljedno onome što radite. Svijet je pun onih koji zabušavaju. Budite oni koji čine razliku, koji prepoznaju prilike i i idu dalje.

Prisjetite se kakav ste zaposlenik, što pružate tvrtki za koju radite? Što pružate svojim klijentima, kupcima ili korisnicima? Kako se ljudi osjećaju u razgovoru s vama? Što ste danas napravili za sebe i druge? Kako pomičete svoje granice baš danas? Što ćete učiniti sutra? Koje osjećaje budite u drugim ljudima? Kako je s vama surađivati? Jeste li prijatelj samome sebi?

Sve su to pitanja na koja je važno dati iskren odgovor i provjeriti jeste li izuzetna osoba. Ako niste, doći će vrijeme kad ćete biti višak u bilo čemu što radite. Danas dalje idu samo oni koji znaju zašto su tu i što mogu učiniti bolje za sebe i svijet oko sebe.