Pretraži ovaj blog

četvrtak, 29. rujna 2016.

Probudite uspavani poslovni zanos

Mnogi ljudi godinama rade po istom receptu ili kako su uočili da rade ljudi oko njih. Rijetko se upitaju zašto nešto rade i može li se posao obaviti na drugačiji, odnosno kreativniji način. Kako bismo potaknuli razvoj kreativne inteligencije, a time i poslovni zanos, potrudimo se dati što jasnije i detaljnije odgovore na sljedećih 6 pitanja:
  1. Znam li koji mi je poslovni cilj i idem li trenutno prema tom cilju?
  2. Znam li što mi se uistinu sviđa raditi i koliko dnevno u idelanoj situaciji mogu obavljati tu vrstu aktivnosti?
  3. Znam li koje me aktivnosti usrećuju i daju osjećaj doprinosa?
  4. Koliko sam novih informacija o onome što volim raditi naučio/la u zadnjih 6 mjeseci?
  5. Tražim li dodatne mogućnosti i u najjednostavnijim aktivnostima kako bi se svakodnevno usavršio poslovni proces?
  6. Koliko često sebe ohrabrujem i očekujem najbolji mogući ishod ili atraktivnu priliku?

Na mnoga pitanja ljudi ne znaju odgovore. Čak će se uznemiriti kad ih pročitaju i proglasiti djetinjastim u vremenu krize. Međutim, zanos se stvara u nama i vidi u svim aktivnostima koje obavljamo. Moramo moći osvijestiti situaciju u kojoj smo se našli kako bismo mogli učiniti nešto da je promijenimo ili unaprijedimo. U svakom poslu možete napraviti pomak ili uspjeti. Međutim, ne uspijevaju svi. To mogu samo oni koji znaju obavljati posao na kvalitetniji način. Kreativnost se ne rađa kad kopiramo druge i njihov stil. Uspjeh se događa kad odlučimo biti svoji, osvijestimo svoje vještine i jednistvenost. Odgovori na ova pitanja pomoći će vam da sami sebi priznate u kojoj situaciji se sada nalazite, a što možete i želite dalje…