Pretraži ovaj blog

četvrtak, 12. prosinca 2013.

Posao i prijatelji - Tanja Milošević

Na seminarima i radionicama u Filaksu uvijek govorim da se posao odvija između čovjeka i čovjeka, a ne između 2 tvrtke ili između tvrtke i pojedinca (kupca). Posao čine ljudi. Upravo to je potvrdila i Tanja Milošević, vlasnica lobističke tvrtke Taraban Lobi, potpredsjednica Hrvatskog društva lobista, akreditirana lobistica pri Europskom parlamentu. 

Evo što Tanja kaže o poslu i prijateljima:

U trenutku kad me život spletom okolnosti doveo pred zid da sam zbog projekta koji sam željela realizirati morala osnovati tvrtku, smatrala sam da ta tvrtka prije svega treba imati poveznicu sa mojom osobnošću i onime što ja jesam, da bih se mogla identificirati s njom, a samim tim i svi oni zbog kojih je nastajala. Ime i logo po ovim kriterijima mogli su definirati samo oni koji me dugo poznaju.

Dario Topić, Kulenvizija, moj dugogodišnji prijatelj smislio je ime Taraban, a ja sam dodala Lobi. Moja prijateljica iz djetinjstva inače profesionalna dizajnerica koja djeluje kao Orginalni slavonski proizvodi dizajnirala je logo. U provedbi prvog projekta koji je bio jako velik i zahtjevan, samoinicijativno moja desna ruka postala je također dugogodišnja prijateljica Munira Gamma. Na sam dan "d" došla je i moja najbolja prijateljica iz osnovne škole iz Osijeka, Melita Kovačević i bila uz mene svake sekunde onih finalnih, stresnih priprema. Angažirala sam još 10tak suradnika, svi redom su bili moji dugogodišnji prijatelji. 

Posao čine ljudi. Jako je važno da kad radite nešto što je dugoročno, nešto gdje jamčite svojim imenom i ugledom, da su u vašem najbližem timu ljudi koji vas jako dobro poznaju i koje vi jako dobro poznajete, ljudi koji su vam lojalni. Jer iza svakog mozga operacije, stoji odani tim suradnika i velikih profesionalaca. Ako su to ljudi koji su bili uz vas dok ste još bili šegrt Hlapić, onda ste definitivno na konju u galopu. I možete se odvažiti na velike utrke.

www.tarabanlobi.hr