Pretraži ovaj blog

srijeda, 11. prosinca 2013.

Posao i prijatelji - Elena Cvjetković

Prijateljstvo treba nježno čuvati, njegovati i štititi. Prijateljski odnosi imaju svoje uspone i padove, a najvažnije je razumijevanje među prijateljima. Kao i u poslovnoj komunikaciji, ne moramo se uvijek slagati, ali je ključno da se razumijemo.

Evo kako kombinaciju posla i prijateljstva komentira Business & Life Coach Elena Cvjetković

„Prijatelj je cvijet jednog trenutka i plod vremena.“

Mi ljudi društvena smo bića, a posao jest društvena aktivnost: uključuje toliko puno različitih vrsta odnosa. A odnosi, odnosi su nježne biljke: treba ih posaditi, njegovati, štititi, razumjeti njihovu dinamiku rasta i naravno, uživati u plodovima. Prijateljstvo je i razmjena, razumijevanje koje doprinosi osobnom razvoju. Bez obzira je li to „blisko“ ili „manje blisko“ prijateljstvo, itekako utječe i na nas same. Nisu li trenutci u kojima radimo zajedno, svladavamo prepreke, dostižemo ciljeve ili pak trpimo poraze niti koje povezuju i pružaju mogućnosti osobnog rasta i razvoja?
Kao coach i trener, radim pretežito sama. I upravo zato jako puno surađujem sa širokim krugom ljudi, partnera, i kolega. S nekima od onih koji bi pripadali kategoriji moje konkurencije, umjesto nadmetanja radije sam predlagala suradnje tako da su sada i moji jako dobri prijatelji. Tragom navedenog citata, naravno da je osim početnog „klika“ za sve trebalo i vremena, razumijevanja i prihvaćanja. S nekim od ljudi s kojima sam umrežena (još) nije bilo niti neke konkretne poslovne suradnje, no ni to nije jedini preduvjet: vjerujem da od svakoga možemo učiti...Da se nisam odlučila na samostalan rad, te prekrasne ljude ne bih možda nikad ni upoznala! Naravno, postoji i krug prijatelja iz mog prijašnjeg, bivšeg, „korporativnog života“, iz svake tvrtke u kojoj sam radila, unutar svakog projekta kojeg sam pokretala ili učestvovala u njemu i svi oni obogaćuju moj život.

Zahvalna na ljudima koji su ušli u moj život, veselim se novim poslovima, novim suradnjama i sasvim sigurno – novim prijateljstvima!


www.misliona.hr