Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 27. siječnja 2014.

Motivacija

Nebrojeno puta sam ponovila koliko uživam u svom poslu i zapravo ga ne doživljavam kao obvezu. Kako puno govorim o motivaciji, spominjem i činjenicu da mozak voli izazove i kad želimo nešto promijeniti - onda trebamo napasti sa svih strana. Dakle, ako želimo uspjeh u poslu, bilo bi dobro da se aktiviramo i u drugim područjima, počnemo vježbati, odlazimo u šetnje po prirodi, učimo novi strani jezik i slično...
Međutim, obično smo u jednom području života poprilično aktivni, a u drugom malo pasivniji. Tako sam i ja jako aktivna u poslu i komunikaciji s ljudima, no zapostavila sam vježbanje. Kako ne bi bila jedna od onih koji vole puno pričati, a ne primjenjuju ono što govore, pala je i posljednja crta obrane - to je moj odlazak na vježbanje nakon 5-6 godina. Fotografija uz tekst predstavlja moje noge u pokretu na traci :)
Dakle, život je ništa drugo do prikupljanje različitih iskustava istina. Niti jedna istina ne smije biti ograničena samo za jedno područje života. Dakle, ako bez problema krećem u projekte i rado realiziram sve nove ideje, nema razloga da pobijedim i ovu posljednju prepreku. Prešla sam na zdraviju prehranu još u ožujku prošle godine, no sada je evo došla na red i fizička aktivnost (osim šetnje sa psima).

M. Kelly kaže da krv mora doći u svaku stanicu našeg tijela pa tako i istina treba zahvatiti sva područja našeg života i sve naše aktivnosti. Na primjer, P. Picasso je bio vrijedan umjetnik koji je shvaćao važnost povezivanja truda, talenta i iskustva. U profesionalnom životu održavao je kontinuitet i bio dosljedan, no u privatnom životu je često mijenjao ljubavnice, prijatelje, supruge i uvijek ostavljao iza sebe ono što mu je u jednom trenutku bilo drago. Nije mogao postići stabilnost. Poslovni uspjeh nije mogao preslikati i na privatni život. Tako smo i svi mi, ponekad uspješni u jednom, neuspješni ili prosječni u drugom aspektu života.

U životu treba težiti usavršavanju i skladu u okviru vlastitih resursa, ali i aktivirati se svim snagama. Ako imamo dobro iskustvo u jednom dijelu života, zašto ga ne bismo jednako uspješno preslikali i na drugi dio života koji smo u međuvremenu bez razloga zapostavili?!
Sretno!