Pretraži ovaj blog

utorak, 21. siječnja 2014.

Red u banci

Iznenadila sam se kako je ogromna gužva u jednoj banci. Nakon što sam uzela broj, shvatila sam da je 32 ljudi ispred mene u redu. Dok sam čekala, otišla sam si kupiti sendvič (iako to nisam trebala :)), no onda sam čekala vani u hodniku gledajući u brojeve i računajući postoji li šansa da tu obvezu obavim prije predavanja u Filaksu.
U tom trenutku, jedan gospodin je počeo psovati, vikati i komentirati gužvu u banci. Bio je dosta glasan i neugodan pa mu je jedna klijentica, nakon što je obavila svoj posao, pružila svoj neiskorišteni broj jer je uzela dva pri dolasku. Međutim, ovaj gospodin, zauzet psovanjem i vikom, nije želio uzeti broj. Onda je pitala mene hoću li ja uzeti. Ja sam samo stigla izgovoriti: "Hoću, hvala!" i taj se broj uključio na ekranu :)

Još jednom sam utvrdila da su ljudi toliko u svom filmu da ne vide prilike koje im kucaju na vrata. Isto tako, opterećeni svojim problemima i lošim raspoloženjem, ne vide ljude oko sebe koji im hoće pomoći. Oko nas ima jako puno pažljivih ljudi koji ne traže ništa zauzvrat. Samo ih treba prepoznati, čuti i vidjeti.
Neka vas iz dana u dan okruži što više takvih ljudi!

Nije bitno što znate i koga poznajete - bitno je ono što jeste! (autor nepoznat)