Pretraži ovaj blog

nedjelja, 2. veljače 2014.

Lokacija, lokacija, lokacija...

Sigurno ste čuli bezbroj puta da je za uspjeh u nekim djelatnostima najvažnija lokacija, lokacija i lokacija... Naravno, ima tu istine. Normalno je da će poslovni prostori gdje prolazi veći broj ljudi biti uočljiviji i možda privući slučajne prolaznike... No, kad uspijete privući ljude na lokaciju koja baš i nije idealna, onda je riječ o nečemu jedinstvenom i atraktivnom. Naime, dobih usmenu preporuku za mek Per's  pa sam se uputila na Zagrebačku cestu da se osobno uvjerim :)

Ovo na fotografiji su Štrojncli bake Drage koje smazah na brzinu :)

Nisam dobila gratis porciju, ne znam nikoga tamo, ali odlučih podijeliti oduševljenje s vama. Interijer je jako zanimljiv, zaposlenici ljubazni, hrana ukusna, fora nazivi jela, količina i više nego dovoljna, toalet jako uredan... Eto, nije lokacija jedino što prodaje... Ima nešto i u kvaliteti, srdačnosti, posebnoj ponudi, posebnoj brizi i osmijehu. Dakle, moja pohvala za biznis koji ruši već dosadna pravila i umanjuje vrijednost "fraza" koje se ponavljaju iz generacije u generaciju i uzimaju kao "recept" za uspjeh.

Fraze su zgodne za prepričavanje, a za uspjeh nekog projekta treba imati osmišljen pristup i jedinstvenost ponude. Ja bih samo zaključila da za uspjeh treba imati kreativnost, kreativnost i kreativnost...