Pretraži ovaj blog

petak, 14. ožujka 2014.

Neodlučne odluke

Danas sam primila jedan mail neobičnog sadržaja u kojem organizatorica jednog događaja (a na koji sam ja pristala doći prije dosta vremena), povlači svoj poziv zato što na tom događaju sudjeluje neka druga osoba kojoj ja smetam pa bi sve skupa trebao biti problem. Nisam se naljutila, samo iznenadila...

Čovjek se prvo zapita zašto me je uopće zvala... Znači li da je to osoba koja dovoljno ne razmišlja prije odluka? Je li onda taj prvi poziv bio nepromišljen i ishitren i može li se to općenito preslikati na njene osobine? Drugo što se čovjek može zapitati jest koliko puštamo da na naše odluke utječu drugi ljudi i koliko smo zapravo neovisni... Treće što se možemo zapitati jest po kojim kriterijima smo odlučili koja je neka osoba "važnija". Je li u pitanju korist? Prijateljstvo? Strah? Neugoda? Ili nešto drugo? Dalje, ako tako "lakopotezno" promijenimo mišljenje, koliko smo osoba na koju netko može računati?! Svašta se još možemo zapitati i pomisliti...
Međutim, sve ovo što sam navela možda se uopće ne odnosi na navedenu osobu... Nitko ne zna tuđe odgovore niti se može staviti u tuđe cipele. Svatko ima svoje prioritete i donosi svoje odluke. I te odluke treba poštovati. Naravno, to ne znači da trebamo u tome sudjelovati...

U životu stalna samo mijena jest. Mijenjaju se uloge, projekti, ljudi, situacije, odnosi...
Svatko treba znati da naše reakcije govore samo o nama.
Kad se dogodi nešto što nismo očekivali ili ne smatramo to baš najboljim rješenjem, važno je samo sagledati situaciju, poslušati što se govori, percipirati, donijeti zaključak i okrenuti se... Hodati svojom stazom i gledati svoja posla... A ja sam u tome baš odlična! :) I dobro mi ide! :)