Pretraži ovaj blog

petak, 25. travnja 2014.

Poslovna i životna igra

Probudila sam se danas sa zanimljivom rečenicom: "Nije važno kakva je igra, važno je tko je igrač i kako igra!"

Na Facebooku sam se malo našalila s tim i rekla da sam jako mudra po noći :) Međutim, i nije to tako smiješno, jer meni najbolje ideje padaju na pamet kad sam opuštena, odnosno kad nisam opterećena svakodnevnim obvezama. Ponekad mi je teško balansirati između vremena opuštanja u kojem planiram i smišljam nove projekte i vremena brojnih aktivnosti koje moram odraditi nakon što nešto smislim.

Godinama se nisam odmarala niti opuštala i sad mi uopće nije jasno kako sam to uspjela... Prošla godina je bila prijelomna i odlučila sam posvetiti se sebi i relaksaciji... Još uvijek "učim" kako se to radi, ali rezultati mi se već sviđaju. Dakle, treba raditi i ja sam uvijek za rad, no vrijeme odmora je ključno za kreiranje i stvaranje novih ideja i projekata. 
Stručnjaci kažu da čovjek ne može pronaći svoju misiju dok ne upozna sebe u potpunosti. Rad zbog toga uključuje obavljanje svakodnevnih poslovnih aktivnosti i osobni razvoj. Po mom mišljenju, jedno bez drugog ne bi trebalo ići. Ponekad uočim pojedince koji samo rade (i ja sam bila takva), ali sve češće vidim i one koji se fokusiraju samo na osobni razvoj, ali se nikada ne aktiviraju u poslovnom smislu... 

S tim u vezi, za razmišljanje o budućem razvoju, zanimljiva je pjesma R. Frosta:
"Moj životni cilj je ujediniti 
moje zanimanje i moj poziv
Kao što moja dva oka tvore jednu sliku.
Samo tamo gdje su ljubav i potreba jedno...
gdje rad je igra za smrtnikov zalog
može djelo služiti nebu
i budućnosti."