Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

Mirela Španjol Marković - 90 minuta s uspješnim ženama (10/90)

Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Mirela Španjol Marković je stručnjakinja za komunikaciju i autorica prvog hrvatskog priručnika za javni nastup "Moć uvjeravanja". Direktorica je tvrtke Ciceron komunikacije d.o.o., uspješna žena, trenerica, majka i supruga. Mogla bih sad nabrajati mnoga njena postignuća i pozitivne karakteristike. Ima ih jako puno... Meni se sviđa njen smisao za humor. Sviđa mi se njena disciplina i posvećenost poslu. Sviđa mi se i što ima psa :) Sviđa mi se kad pijemo kavu i jako smo pametne :)
A za ovu priliku, izdvojit ću nešto što je sama za sebe rekla 2011. godine pa evo možda se prisjeti starih misli i ciljeva i zapravo zaključi koliko svake godine napreduje, radi na sebi, svom poslu i pomaže drugima. Čestitam draga Mirela! :)

Mirelini navodi 2011. godine:
"1. Namjeravam početi živjeti i za sebe, ali ne znam kad ću...
2. Nekad sam svirala gitaru, i opet ću kad krenem s točkom 1.
3. Vježbam pilates, sluša Marit Larsen, Stinga i Dalaj Lamu
4. Zanimam se za duhovnost, Istinu i načela Univerzalnog Uma
5. Uskoro ću nabaviti psa."

Eto, i tko zna gdje su ti granice. Draga Mirela, uživaj u životu! Većinu toga si već sama posložila, a neka ti još "padne s neba" koja pogodnost... Ti to zaslužuješ! Elvira