Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

Sanela Dropulić - 90 minuta s uspješnim ženama (5/90)

Na Facebooku sam pokrenula projekt koji predstavlja 90 uspješnih žena pod nazivom 90 minuta s uspješnim ženama. Zajednica na Facebooku proširit će se na druge aktivnosti izvan društvenih mreža, a ovo je samo jedan fantastičan početak u kojem svi imamo priliku izdvojiti uspješne žene i pohvaliti ih za njihovo zalaganje, trud, rad i postignuća.

Za Sanelu Dropulić su u 1 danu stigle 2 različite prijave i odmah je bilo jasno da je to priča koju zaista vrijedi objaviti. 

Anita Pries je napisala: " Na Facebooku sam vidjela Vašu "potragu" za uspješnim ženama, onima od kojih učimo, od čijeg djelovanja nam se i najveća kaljuža čini lijepom, koje svojim idejama obogaćuju naše okružje - a definitivno jedna od njih je moja prijateljica i volonterka moje udruge Druga mladost, za pomaganje osobama treće životne dobi koji su usamljeni i trebaju pomoć u kući - Sanela Dropulić. Kad kažem volonterka moje udruge onda je to prvi segment u kojem sam je upoznala prije pet godina kada je volontirala na jednom zajedničkom projektu očuvanja hrvatske baštine u mjestu Sunja u Sisačko-moslavačkoj županiji. Poslije smo se zbližile na cijelom nizu ostalih humanitarnih projekata koje je sama inicirala ili u suradnji s timom volontera te "gurala" kako bi se postigli željeni rezultati. Uvijek je puna energije iako ima četvoro djece, a u jednom dijelu svog života čak je bila i samohrana majka, što se nikada nije dalo iščitati iz njenog života. Trenutačno radimo na humanitarnom projektu zbrinjavanja socijalno ugroženih starijih osoba u Zagrebu, ali i na desecima drugih. Sanela Dropulić je samozaposlena poduzetnica, koja je zahvaljujući svojoj nepresušnoj energiji pružila zaposlenje izravno i posredno za desetke ljudi - od osoba s tjelesnim invaliditetom, lliječenih alkoholičara, beskućnika, dugogodišnje nezaposlenih žena, samohranih majki - uvijek razmišlja srcem, manje kroz materijalno, sto je posebna rijetkost u današnjem svijetu prožetom potrebom utrke za zaradom."

Ivana Hrestak također je za Sanelu imala samo najljepše riječi i pohvale: "Ovo prigodom želim predstaviti uspješnu poslovnu ženu – Sanelu Dropulić. Zašto baš Sanelu? Mnogo je uspješnih ljudi, žena u svome poslu, ali malo je onih na kojima se vidi istinski entuzijazam i ljubav prema poslu. Upravo su to karakteristike koje garantiraju uspješnost i pozitivno okruženje rada. Sanela osim kompetentnosti, požrtvovnosti i iznimne snalažljivosti u poslu, svojim radom pokazuje kako osobnost uvelike utječe na posao. Njeno područje rada je PR i marketing. Imala sam prilike slušati njena predavanja i način na koji predano i pametno govori o poboljšanju poslovne djelatnosti. Za razliku od ostalih sličnih predavanja koje sam imala prilike slušati, njeno ne djeluju nimalo isprazno. Posebice u današnjem svijetu kada smo svjesni da marketing i PR znaju biti lažni i prozirni, njen način rada dokazuje upravo suprotno – da se na korektan i pozitivan način može poboljšati poslovanje, unaprijediti tvrtka i povećati opseg posla.
Njena opširna komunikativnost odaje tajne u poslovanju koje mogu biti korisne svakome, ali baš svakome. Izgledom odaje poslovnu ženu, a kada imate priliku slušati o čemu priča, vidjeti njezin rad, uvidjeti ćete da za nju granice ne postoje, da je za nju svaki posao važan, bilo to posao za velike tvrtke ili pak za pojedince. Svakome pristupa punom snagom i to je ono što se danas iznimno cijeni. Prepreke, nedaće i loše strane – za sve nalazi rješenje. Jer rješenje uvijek postoji, samo je potrebna kvalitetna osoba za rješavanje istih. Za Sanelinu kompetentnost je zasigurno zaslužna edukacija. Osim one životne, Sanelino znanje je zagarantirano završenim studijima, seminarima, edukacijama u području novinarstva i PR-a kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu. Stoga ni ne čudi da ova „žena-zmaj“ govori engleski, njemački i švedski jezik. Radno iskustvo pokazuje kako su njen rad prepoznale i iskoristile mnoge velike i male privatne i državne institucije i tvrtke. Ipak, vjerojatno i sama svjesna svojih potencijala pokazala je kako može voditi i vlastiti posao. Ali nikada nije zapostavila jedan posao zbog drugoga, naprotiv pokazuje kako je moguće biti predan i kvalitetan na više područja. Da li je to svojstveno samo za sposobne žene? Heh, rekla bih da je to tako... Svakome tko treba stručnjaka u području marketinga i PR-a bih preporučila Sanelu, iz vlastitog iskustva. Oprezna sam sa reklamiranjem proizvoda, svjesna manipulacija u kapitalizmu i konzumerizmu, ali ipak sretna da postoji žena koja svjesno, iskreno, pošteno i pozitivno može djelovati u tome djelokrugu rada. To je dokaz da se može!" Svaka čast Saneli!

Uskoro je za Sanelu stigla i 3. prijava od Mirjane Gaura: "Uspješna je poslovna žena s više od dvadeset godina iskustva u gotovo svim područjima gospodarstva - od novinarstva u kojem je primarno radila, preko velikih korporacija za koje je vodila odjele marketinga, do ministarstava za koje je povlačila sredstva iz EU fondova pa zatim javnih poduzeća gdje je bila savjetnica Uprava sve do unatrag dvije godine kada je postala samostalna poduzetnica i kao takva u ovo vrijeme krize uspješno otvara nova radna mjesta. Ona je Kraljica na štiklama! Kada ju vidite kako juri i sve obavlja, a uz to uvijek sa osmijehom kojim Vam govori :"Super je! Ovo smo riješili, idemo dalje, što je još potrebno?" dobijete i Vi krila. Oko nje je uvijek pozitivni duh! Uprkos svim poslovnim obvezama divna je majka četvero djece kojima pruža silnu ljubav, razumijevanje i podršku .Prisutna je u svakom segmentu njihovog odrastanja od proslava nicanja prvih zubića pa do prvih tajnih simpatija. Kao prijateljica je nezamjenjiva i nadasve strpljiva za moje mušice, gundranje i davljenje. Uvijek je tu za onaj pravi pravcati opuštajući ženski klafeže. Evo, toliko za sada od mene. Nadam se kako ćete prepoznati jačinu i žar ove Žene koji sam i ja prepoznala kada je ušla u moj život te sam zato s veseljem odlučila napisati Vam ove retke tople i iskrene preporuke. Jer moja Sani to zaista zaslužuje!"

A to nije sve! Primili smo i 4. preporuku koja je stigla od Dalibora Vašarevića, predsjednika Volonterskog centra Slavonski Brod. Napisao je ovako: "Prijavio bih za listu 90 najboljih prica o uspješnim ženama moju poslodavku odnosno "šeficu" kako je zovem no prije svega prijateljicu Sanelu Dropulić. Prošle godine u jesen ostao sam bez posla i prva mi je pružila nadu u tako neizvjesnom trenutku i pružila posao i mogućnost rada za nju. Iako sam nešto kasnije dobio posao koji mi je vise odgovarao jer živim u Slavonskom Brodu, a Sanela u Zagrebu, nije oklijevala da me uključi u svoje i ostale poslovne projekte kako bi imao barem neku egzistenciju. Poslije sam vidio da smo i puno drugih stvari zajedno odradili ne znajući jedno za drugo. Osobno sam kao pripadnih Hrvatske gorske službe spašavanja tijekom poplava u županjskoj posavini spašavao ljude, stoku i imovinu u Gunji.
Sanela je kao pripadnica specijalističkog ronilačkog tima Grada Zagreba (za sto je i dobila medalju prošle godine Grada Zagreba - fotografija koju prilažem) također bila 17 dana u Gunji gdje su osim dovoženja i raspoređivanja humanitrne pomoći, pomagali izvlačiti preostalu živu stoku, te uklanjati leševe uginule.
Početkom ove godine Sanela i ja uz dvoje volontera pokrenuli smo projekt besplatnih trgovina za siromašne građane, prvo u Brodsko posavskoj županiji - a vjerujem da će projekt zaživjeti i u cijeloj Hrvatskoj. Mogao bi još tu pisati, ali siguran sam da iz navedenih rečenica uviđate da je Sanela Dropulić ono sto tražite za svoj projekt, pa mi je drago da sam bio od koristi. Toplo je preporučam kao uzor svima." Predivna priča i stvarno lijepa preporuka. Čestitke Saneli!